úterý 11. března 2008

Čekání na dEUS

Nová, v pořadí pátá řadová deska belgických dEUS vychází už 21. dubna, což je takřka přesně dva roky od jejich výborného koncertu v pražském Abatonu, kde tehdy ještě voněla novotou předchozí Pocket Revolution.

Z nového CD (nazvaného Vantage Point) vypustili dEUS jako návnadu single The Architect a já si na základě jeho poslechu marně snažím představit, jak bude asi znít celá deska. A nevím …. Přiznám, že z „Architekta“ jsem poněkud rozpačitá a stále v něm hledám něco, co by mi dEUS alespoň zlehka připomínalo… Velice vzdáleně mi vytanul na mysl možná jen Barmanův projekt Magnus (např. jedna z mých oblíbených ). Ale koneckonců každý ať posoudí sám, a v níže přiloženém Architektovi si najde „své dEUS“.

Každopádně ve mně vyhrává zvědavost nad směrem, kterým se dEUS pátou deskou vydají/ vydali a stále ještě ve mně nezemřela naděje v to, že se v rámci slíbeného podzimního evropského turné v rozpisu zemí objeví i Česká republika, která tam zatím citelně chybí…

ale naděje umírá … a dál to znáte …









dEUSThe Architect [dEUS on Last.fm]

dEUS na Myspace (kde zatím přibyl další kousek z nového CD)

Fungl nové (zábavné) stránky

Žádné komentáře: