středa 4. června 2008

Bonnie ´Prince´ Billy


Muž mnoha jmen (Bonnie ´Prince´Billy , Palace, Palace Music, Palace Brother etc.) jedné zarostlé tváře, vlastním jménem Will Oldham. Americký singer-songwriter s kořeny zapuštěnými v americkém country, folku, punku mající na kontě dlouhou řadu desek (u desáté jsem je přestala počítat) … Muzikant, který spolupracoval a spolupracuje snad s každým, koho si dovedete i nedovedete představit (Matt Sweeney, Jason Molina, Nicolai Dunger, Sun Kil Moon, Scout Nibletts atd …) řadu hudebníků ovlivnil a řadu jich ještě ovlivní … příležitostný herec … už teď legenda.

V květnu pod značkou Bonnie ´Prince´ Billy vyšlo nové kulaté CD s názvem Lie Down in the Light …. vřele doporučuji, jako ostatně vše, na co kdy Oldham sáhl.

Jo a jen tak mimochodem, tenhle chlapík se 23. června objeví v pražském Lucerna Music Baru, kde mu předskokana zahřívače bude dělat Tyson Cosby a jeho Atlantic Cable .


3 komentáře:

AutumnCollection řekl(a)...

Ahoj,

vidíš..i když jsem o připravované desce psal, úplně jsem na ni zapomněl, tak díky za připomenutí...hned jsem si pustil film Old Joy (pro mne premiéra), pro mě velmi aktuální téma, bylo to hodně silné...
a Bonnie v Praze..už jsem si skoro koupil lístek, když se mi rozbilo zadní kolo na byciklu..sport tentokrát bohužel zvítězí nad uměním bohužel :(..tak věřím alespoň v pořádný report, pokud se tedy chystáš.

Fil

Anonymní řekl(a)...

Koukam, ze to tady prerostlo v malou reklamku, co taky nejakej reportik, treba paper Chase nebo vubec...
:P
jinak, abys vedela (to stejne vis), vcera sem koukal druhou tretinu Old Joy.)
Skoda, jen ze sme nechytli ty nejlevnejsi lisky
P.

eL řekl(a)...

Fil: teda škoda, přeškoda !!! Já se chystám, pokud do mého odhodlání nezasáhne nějakým způsobem osud :) když toho budu schopna, třeba i pár slov vymyslím...
Old Joy jsem neviděla, ale doufám, že to napravím už brzy... zatím mi o tom jen každý vypráví :)

Pe: člověče, report jak Lovosice máš hnedle pod Willem :)
A některé věci se nedají napsat, ty se musí vidět a slyšet - jako třeba The Paper Chase :))